Friday, January 9, 2015

Susahnya nak tidur hoi!

Aku delete post sebelum ni sebab kalau ada siapa siapa terbaca kang nanti diaorang kata aku liberal. Tak weh, serious tak liberal *nangis* emosi je terlebih *nangis*


Bila difikirkan kan balik, benci lah dosa itu, bukan pendosanya. Hm okay baiklah. Aku cuba. Sebab ye lah, aku pun buat dosa kan, sembahyang tunggang terbalik hari hari tapi hari hari jugalah buat dosa. Nampak sangat solat tak perfect eh...


Anywayyyyyy, aku kan memang suka tidur kan. Tapi lepas study week, balik kolej balik aku tak boleh tidur malam weh. Lepas subuh terdampar atas katil macam dugong sampai tengahari. Nampak sangat memang bukan spesis layak kahwin *duduk di corner bilik peluk lutut*


Yang teruk kelmarin lah. Pagi tu exam criminal law, malam tu tak boleh tidur langsung sebab cases bergayut gayut di minda. Terlelap sekejap mimpi cases. PERIT TAU TAK?!! Terbangun lepas tu refer case yang aku mimpi tu.


Dah semuanya tamat, aku tidur sampai ke tengahari (lagi) aku mimpi hantu. Nak defeat hantu tu kena refer cases. WHUT WHUT?! Hantu ni dah macam kebal dengan surah yassin ke apa entah.


Maknanya kena study lah tu. Okay nak sambung equity & trust pulak. Subject ni pun aku redha tawakal je lah hahahahahahhahahahahahahahahahahhahahahahahahhuhuhuhuhuhuhu

No comments:

Post a Comment